هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدفون بی سیم اپتما NuForce BE Free8

نوع گوشی: توگوشی
نوع اتصال: بی سیم، بلوتوث
رابط: بلوتوث نسخه 4/1
رنگ: مشکی

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Free8

با استفاده از هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8 لذت گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را چند برابر کنید! این هدفون یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت اپتما است که برای کسانی که به گوش دادن موسیقی در حین ورزش یا قدم زدن علاقه دارند، گزینه بسیار ایده آلی به شمار می آید.

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Free8

طراحی ارگونومیکهدفون بی سیم اپتما مدل NuForce BE Free8 باعث می شود تا گوشی های آن فضای داخل گوش را به طور کامل پر کنند و در هنگام فعالیت های بدنی از گوش خارج نشوند. همچنین این گوشی ها از ورود صدای محیط به داخل گوش جلوگیری می کنند و به شما اجازه می دهند تا به طور کامل بر روی موسیقی در حال پخش تمرکز کنید.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Free8

هدفون تو گوشی اپتما BE Free8 از نوع بدون سیم است و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا تبلت شما متصل می شود. فناوری بلوتوث به کار رفته در این هدفون، استفاده از آن در ارتباط با تمام دستگاه های اندرویدی، iOS، لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی را برای شما امکان پذیر می کند. توجه داشته باشید که برای برقراری ارتباط بین این هدفون و دستگاه پخش، فاصله بین این دو دستگاه نباید از 10 متر بیشتر باشد.

 

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Free8

 

نکته قابل ذکر در رابطه با  هدفون بیسیم اپتما مدل Optoma NuForce BE Free8 این است که این هدفون از استاندارد IPX5 برخوردار بوده و در مقابل نفوذ مایعات، گرد و غبار و دیگر آسیب های محیطی به طور کامل مقاوم می باشد. بنابراین می توانید از این هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Free8 در فضای باز و در هنگام ورزش و پیاده روی در طبیعت یا قدم زدن در زیر باران با خیال راحت استفاده کنید.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Free8

مهم ترین ویژگی هدفون بی سیم بلوتوث اپتما Optoma NuForce BE Free8 توانایی بالای آن در ارائه صدایی واضح، قوی و شفاف به شما است. عملکرد این هدفون در هنگام اتصال به دستگاه های دارای سیستم عامل های مختلف با افت مواجه نمی شود و در همه حال بالاترین کیفیت پخش را برای شما به ارمغان می آورد.

از این جهت می توانید از هدفون تو گوشی اپتما BE Free8 برای گوش دادن به موسیقی و کتاب های صوتی، کار با نرم افزارهای Siri و دستیار صوتی گوگل و همچنین پاسخ دادن به تماس های تلفنی از طریق میکروفون آن با بالاترین کیفیت بهره ببرید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8

گوشی های هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8 از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار هستند و در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن باعث احساس ناراحتی و خستگی در گوش های شما نخواهند شد. لازم به ذکر است که باتری به کار رفته در هدفون بلوتوثی اپتما مدل BE Free8 قادر به تأمین شارژ دستگاه برای 4 ساعت استفاده مداوم می باشد. این میزان شارژدهی در صورت استفاده از شارژر قابل حمل ارائه شده همراه با این هدفون، تا 16 ساعت قابل ارتقا است و شما می توانید با خیال راحت از این هدفون به مدتی طولانی در طی روز استفاده کنید.

 

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8

 

هدفون بلوتوث دار اپتما BE Free8 با وزن تنها 55 گرم ارائه شده و از طراحی ظاهری مدرن و زیبایی بهره می برد. در مجموع می توان گفت که این هدفون تمام انتظارات شما از یک هدفون بلوتوثی را برآورده می کند و بالاترین کیفیت صدا از طریق ارتباط وایرلس را به شما ارائه می دهد.

چنانچه قصد خرید هدفون وایرلس اپتما Optoma NuForce BE Free8 را دارید می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید یک هدفون خوب را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید با ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت شرکت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی